یزدفردا: پس از ۱۸ سال یک تیم لیگ برتری در شهر یزد مقابل تیمی از این استان صف‌آرایی خواهد کرد.

به گزارش یزدفردا: چادرملو اردکان که در فصل جاری لیگ آزادگان یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، با شکست دادن دو تیم در ضربات پنالتی مسیر خاصی را برای شگفتی‌سازی در جام حذفی دنبال می‌کند.

شاگردان «سعید اخباری» بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل آریو اسلام‌شهر، فولاد خوزستان و مس کرمان تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمدند و در این مرحله از آلومینیوم اراک میزبانی خواهند کرد.

بر این اساس شاگردان «مجتبی حسینی» برای صعود به نیمه نهایی باید در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند؛ نکته جالب این دیدار این است که بعد از ۱۸ سال اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری در ورزشگاه شهید نصیری بازی کرد، به سال ۱۳۸۵ برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر سقوط کرد.

چادرملو تاکنون دو تیم لیگ یک و فولاد خوزستان لیگ برتری را حذف کرده و با انگیزه و روحیه بالا در مرحله یک چهارم نهایی به میدان خواهد رفت.

نماینده یزدی‌ها در جدول لیگ آزادگان نیز با ۳۰ بازی و ۶۳ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و شانس صعود به لیگ برتر را دارند؛ و تمام این اتفاقات به آنها انگیزه لازم را می‌دهد تا یک دیدار سخت و دشوار برای آلومینیوم اراک رقم بزنند.

اصلی‌ترین نگرانی آلومینیوم در این دیدار تمام نشدن بازی در وقت قانونی و اضافه خواهد بود چرا که بازیکنان چادرملو در دو بازی جام حذفی رقبای خود را در ضربات پنالتی حذف کردند؛  و با ارائه بازی‌هایی منطقی و اقتصادی نشان داده که تیمی خطرناک و زیرک است.

چادرملو با ۳ گل در جام حذفی ایران به مرحله یک چهارم نهایی رسید و در مقابل دو گل هم دریافت کرده است؛ این اتفاق می‌تواند اعتماد به نفس بالایی به آنها بدهد تا در بازی با آلومینیوم نیز با مدیریت کردن مسابقه و حفظ کردن نتیجه بازی را به ضربات پنالتی بکشند و شانس صعود به نیمه نهایی را در ضربات پنالتی دنبال کنند.

ناگفته نماند که آلومینیوم اراک نیز با شکست پرسپولیس به این مرحله صعود کرد و  در این زمینه اعتماد به نفس کافی را دارند.

این دیدار از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت) با سوت «ایمان کهیش» آغاز و «محسن سلطانی، محمد هاشمی نسب و مسعود حقیقی» زیر نظارت «حمید نظری» به کهیش در این قضاوت کمک خواهند کرد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا